Gewöhnliche Gegenstände sind wertlos

Geschrieben von Telias am 21.01.2012 um 13:23
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In den ersten Stufen sind gewöhnliche Gegenstände noch von Nutzen, da es zu diesem Zeitpunkt noch sehr wenige magische Gegenstände gibt. Doch schon sehr früh im Spiel ist jeder Charakter mit magischen oder seltenen Rüstteilen und Waffen ausgestattet. Ab Patch 10 ist es nicht mehr möglich gewöhnliche Gegenstände in Einzelteile zu zerlegen, um sie anschließend zum Crafting zu benutzen. Gleichzeitig hat Blizzard bekannt gegeben, dass auch der Wert der gewöhnlichen Gegenstände so niedrig ist, dass es sich nicht lohnt diese zu sammeln, um sie später zu verkaufen.

Blizzard vermeidet damit Spieler zu zwingen sich in eine Stadt zu begeben, um Gegenstände zu verkaufen. Jeder Spieler soll die Möglichkeit haben so lange Monster zu töten wie es ihm beliebt.
 

White items will not be worth the inventory space. No one will pick them up. If people start picking them up we'll reduce the meaningless amounts of gold they already sell for even further. We can address these things if they happen.

Being perfectly honest about the cauldron and cube, they were removed for very 'designery' reasons which makes it difficult to explain to people playing the game. Players want more freedom, more choice, almost limitlessly, but a game is defined by its limitations. It's our job to define those limitations, and enforce them to create the type and feel of the game we're attempting to produce. There are a lot of good reasons, such as breaking up combat, giving very solid and safe stopping points for groups (especially strangers), as well as ensuring players are staying acquainted with the town, its inhabitants, features, and what it offers. A player may say, well that should be my choice, I should just be able to kill demons without a break for as long as I want. It's our job to make those limitations for the betterment of the enjoyment of the game, even if it's an intangible and almost psychological improvement that on the surface appears to be a nonsensical remove of freedom. I expect this response to further confuse and enrage, unfortunately.

Quelle: Battle.net


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